Senin, 11 Mei 2015

Coba Iki Sedhep Foods Kesehatan Kanggo Ilang Bobot

Coba Iki Sedhep Foods Kesehatan Kanggo Ilang Bobot

Wong-wong sing pengin ngerti carane kanggo ilang bobot cepet paling kerep nganggep sing rusak bobot ekstra tansah angel, mboseni lan nglarani. Nanging, ana cara sing nyenengake sing beda kanggo ilang bobot èfèktif. Kabeh sing perlu dilakoni iku ngowahi diet lan rada nggawe modifikasi suntingan úa digunakake ing dhaharan biasa. Iki bisa bantuan Cut mudhun intake kalori dramatically. Ing wektu cendhak wektu, sampeyan bakal bisa kanggo ndeleng asil apik. Coba iki panganan kesehatan sedhep kanggo ilang bobot cara pinter lan sehat.

1. Gawe krasan Raisin Bran
Pour paket saka raisins menyang tuwung saka Total sereal lan nyampur karo tuwung saka susu non-lemak. Resep prasaja iki ngandhut kabeh vitamins lan mineral sing perlu kanggo dina, karo 12 gram protein, serat alam, gula lan 244 kalori. Yen dibandhingake siap-kanggo-ngawula raisin bran, resep gawe krasan iki bakal mbantu Cut mudhun 50 kalori, 5 gram lemak lan 6 teaspoons saka gula.

2. Boca Burger Bakar sayur-sayuran burger
Biasanipun Amérika BBQ wis dhuwur volume saka lemak kebak. Nanging, kanggo pindhah sedhep, basis soy, protein dhuwur iki, alternatif vegan sing wis abang-lonceng mrico, bawang, papak, sawetara keju lan diwenehi saka zucchini. Tambah ketchup, tomat, Lettuce lan toppings kanggo njaluk rasa burger tradisional. Yen dibandhingake 3-ons daging sapi panggang burger biasa, resep iki bisa nylametaké panjenengan 180 kalori lan 19 gram lemak.

3. Subway Daging Sapi Panggang sub-sandwich
Yen sampeyan mung ora bisa urip tanpa meat, banjur iki mimpin 6-inch daging sapi panggang sub-sandwich pilihan gedhe. Iku panganan sampurna imbang karo sayuran, tomat lan Lettuce, karo mung 4,5 gram lemak lan 264 kalori. Yen dibandhingake klasik sub kàng meal iki bakal nyimpen meh 100 kalori lan 20 gram lemak.

4. smoothie woh Frozen
Nyampur salah siji saka tuwung unsweetened, blueberries beku karo setengah pisang, tuwung waktu kuman gandum lan banyu kanggo gawe antioksidan-nepsu woh smoothie dhewe ing ngarep. Nalika sampeyan mbandhingaké iki kanggo dikemas kaleng smoothie biasa saka toko, sampeyan bisa ngirit 200 kalori kanggo saben 2 3 porsi. Ing kasunyatan, runner Bruce Diane Keaton digunakake resep padha liwat saperangan pungkasan taun kanggo ilang 30 kilogram.

Kabeh iku njupuk wis milih alternatif kalori Colloquial Idioms lan kurang kanggo panganan favorit. Sampeyan banjur bisa seneng ing rasa lan padha aran éca saka dhaharan sing paling disenengi nalika mangan panganan kesehatan sedhep kanggo ilang bobot ing wektu sing padha.

Valencian Paella: Noble Wakil Parlemen Mediterania (Part 1)

Valencian Paella: Noble Wakil Parlemen Mediterania (Part 1)

Ana kasugihan saka informasi kasedhiya ing healthiness saka Nutrition Mediterania lan diet, khusus carane iki asil diet manéka kecatet kurang saka nemen penyakit lan pangarep-arep urip kecatet sing luwih dhuwur ing wong-wong sing ana dening iku.

Ana Kesepakatan umum antarane kesehatan profesional sing diet Mediterania luwih sehat tinimbang diet Eropah Lor lan Amérika Lor. Iki amarga kalebu luwih pari-parian, woh-wohan, sayuran, legumes, perkakas lan lenga zaitun.

Iku ora gampang kanggo ngerti apa tegese persis 'diet Mediterania' wiwit ana akèh negara lan budaya sing nuduhake iki definisi - biasane kabeh negara wewatesan karo Segara Mediterania, saka Yunani ke Spanyol lan saka Italia kanggo Israel.

Sawetara fitur tombol saka diet Mediterania yaiku:

1. Jumlah Moderate saka lenga zaitun - migunakaken karo seger sayuran lan ing roti lapis.

2. bagian cilik saka meat mimpin karo ora lemak katon.

3. konsumsi High legumes, sayuran lan woh-wohan.

4. intake High antioksidan.

5. konsumsi High roti, pasta, beras, lan kentang.

6. Reguler ngleksanani.

Ayo dadi review, siji, úa, utama Valencia Paella, kanggo ndeleng carane siji sajian iki prasaja sesuai karo fitur tombol siji saka diet healthiest ing donya: diet Mediterania.

1. Olive Oil:

Ing diet tradisional Mediterania ngirim minangka akeh minangka 40% saka total kalori saben dina saka lemak.

Ing impact saka lemak ing kedadeyan saka penyakit jantung iku akeh banget gumantung ing apa lemak wis kebak utawa non-kebak.

Lemak sing diwenehake dening lenga zaitun punika mono-unsaturated lemak, kang ora kasil ing efek mundhakaken kolesterol padha lemak kebak. Mono-unsaturated lemak mbantu kanggo murah kolesterol LDL mbebayani

Lenga zaitun ngandhut antioksidan sing nyegah clogging arteri lan ngurangi risiko penyakit nemen, kalebu carcinogens gelut sing kasil kanker.

Elingi: miwiti masak paella authenticValencian dening pouring lenga zaitun.

2. Lean meat:

Ing daging tradisional kalebu ing resep Paella sing paling daging lemak-isi sing manungsa nganggo ing diet sing: pitik lan terwelu.

Ing Tabel ing ngisor iki, kita bisa ndeleng isi lemak kanggo daging beda:

Daging Type - Lemak (saben 100 gram)

Daging babi - 45

Daging babi padharan - 35

Lamb susu - 30

Duck - 30

Banyak - 25

Chops daging babi - 24

Daging sapi - 20

Chicken - 12

Pheasant - 9

Terwelu - 8

Venison - 6,5

Kadang resep tradisional bisa nelpon kanggo bebek (kang luwih lemak), nanging iki biasane mung kanggo nambah roso, lan jumlah dianjurake ora cukup signifikan kanggo nimbulaké Tambah terus-terusan dhuwur ing lemak isi khas paella.

3. Legumes lan Sayuran:

Sayuran sing kurang ing gajih, nanging ngemot jumlah sing substansial saka vitamins lan mineral. Kabeh / kuning / sayuran orange ijo sumber sugih saka kalsium, magnesium, potasium, wesi, beta-carotene, vitamin B-Komplek, vitamin C, vitamin A, lan vitamin K.

Sayuran uga sumber antioksidan sing, kita wis rembugan, bantuan ngedongkrak kakebalan siji lan nglindhungi kita saka kelompok pembangkang gratis lan carcinogens sing bisa kasil penyakit kronis utawa kanker.

Kajaba iku, sayuran ngemot telat uga larut halal serat dikenal minangka polisakarida non-pati (NSP) kaya selulosa, gums, mucilage lan pectin sing nresep banyu keluwihan ing titik lan makaryakke owahan Jumlah saka Kelembapan ing prakara fecal mangkono ngewangi sawijining gampang wacana saking awak. Iki kanggo mbiyantu kahanan kaya hemorrhoids, nemen constipation lan fissures rectal.

Loro saka beras, resep asli Valencia paella uga kalebu saperangan sayuran kayata tomat, kacang ijo warata, kacang buncis lima putih lan putih kacang buncis.

Sayuran digunakake ing paella sing diantara sawetara saka sayuran healthiest dhuwur.